27.4.17

#15 GOOD THINGS ALWAYS COMES UNEXPECTEDLY


ładne zdjęcie, które nie wnosi nic.
może poza tym, że jest ładne.

jeśli ktokolwiek ( k t o k o l w i e k ) tu jest to dzień dobry, siemano, witam po paru ("paru") miesiącach, dokładnie nie było mnie tu od listopada. i na youtubie nie było mnie od grudnia także bardzo fajnie.

tak naprawdę to mi się nie chciało.

i w sumie nadal nie wiem czy chce mi się coś robić.

dlaczego taki tytuł
czy
może
powrót?

może może
w
niedalekiej
przyszlości

powrót

kto wie

i w sumie nie wiem
czy to gdzieś zasłyszany cytat
czy może wymyśliłam coś tak genialnego
nie sądzę;--)

dlaczego tak dziwnie piszę
też nie wiem
ale ładnie wygląda
jak wiersz

a w rzeczywistości zmarnowałeś/aś właśnie około 23 sekund.

2 komentarze:

  1. Heh oj czemu nie chcesz powrócić? Nie sprawiało Ci to radosci co robiłaś?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogowanie jest naprawdę fajne! Spróbuj jeszcze raz, to uzależnia! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)