19.11.16

#14 ZMIANY, ZMIANY. ZMIANY!


Wita was moje oko!
Na początku chciałabym przeprosić za prawie dwumiesięczną nieobecność, ale nie będę obiecywać, że to się nie powtórzy, bo się powtórzy. (przynajmniej jestem szczera XD)
W każdym razie oto jestem i... w sumie tyle.

Krótkie ogłoszenia "parafialne"!
Za tydzień w piątek (25.11) prowadzę snapa teamhappygirl1, a w niedzielę (27.11) snapa katkolotygrupa, także jak chcecie pooglądać to dodawajcie:D
+ ofc, zapraszam na mojego prywatnego snapa, veneska.a

A co u mnie?
troszkę nowego sprzętu, mój yt dobił już prawie 200 widzów (dziękuję!) a ja jestem głodna i chcę tortillę. Koniec.

Koniec tych informacji, przejdźmy do posta!

👉🏼👉🏼👉🏼

Jak mogliście (albo nie) zauważyć, na blogu zagościł nowy wygląd.


Tym razem szablon zrobiony przeze mnie, przez to, że tamten kojarzył mi się z wakacjami, a no... każda osoba która chodzi do szkoły wie, że wspomnienia z wakacji bolą. Bardzo. No tak już jestXD

Co do nowego wyglądu - powiedziałabym, że teraz jest tu całkiem nowocześnie. I przejrzyście, a przejrzystość się ceni. 
Jeszcze nie do końca się przyzwyczaiłam, ale jestem pewna, że to się zmieni.:)


Jeśli chodzi o kolejne zmiany, to do końca listopada mam przerwę od youtube, ale za to już w grudniu wracam z VLOGMASAMI! 🎅🏼🎄
Na pytanie dlaczego zablokowałam część filmów odpowiadam tak - przestały mi się podobać (to raz), a po drugie moim celem jest jeszcze lepszy montaż i jakość tego, co wrzucam do internetu, dlatego muszę wszystko idealnie przygotować. Taki mój cel na 2017;)

👏🏼👏🏼👏🏼

I to już koniec tego posta... ale w okresie przedświątecznym jakieś DIY (ugh),  czy coś na pewno się tutaj pojawi. :)
Tymczasem  ja się z wami żegnam, a wy wpadajcie na kanał - OLGV!

Miłego weekendu:D

7 komentarzy:

  1. Ładny ten nowy wygląd ;D.
    Życzę wytrwałości ;p
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wygląd :) I asz racje co do wakacyjnych wspomnień...
    Powodzenia i wytrwałości życzę! ;)
    hipidaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś po tej przerwie! Fakt, przynajmniej jesteś szczera. xD Też mam mega ochotę na tortillę teraz. :/ Bardzo podoba mi się ten wygląd bloga, jest taki minimalistyczny, schludny i elegancki! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wygląd! Bardzo lubię takie minimalistyczne szablony :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze zapowiada się naprawde ciekawie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. of our body will recognize that our metabolism is what regulates how fast our body burns fats.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)