11.9.16

#11 CZY JA W OGÓLE ŻYJĘ?!


Hej, hej!
Taak... to znowu ja, Olga!
Niektórzy mogliby pomyśleć: "Nie ma jej tu, nie ma jej wcale".
Nic bardziej mylnego!
Jestem prawie wszędzie, tylko nie tu. A gdzie dokładnie?


Na początku mała historia: po wstawieniu filmiku z Albanii, stwierdziłam, że spełnię moje odwieczne marzenie i zostanę youtuberem. Pyk! Brzmi banalnie, ale strasznie trudno jest się wybić... :/
Taak... chyba już wiecie, gdzie spędzam każdą wolną chwilę?

(najnowszy filmik, zasubskrybuj po więcej!)

Całkowicie przerzuciłam się na YT i to tam ładuję teraz moją pracę. :D
Ale spokojnie! Tutaj też będę zaglądać! :))

Skoro już wiecie, gdzie byłam (i jestem!) przejdźmy do informacji!


  • ostatnimi czasy troszkę bardzo zaniedbałam tego bloga, ale w miarę możliwości postaram się go znowu ruszyć! jednak musicie uzbroić się w cierpliwość, ponieważ zaczęła się szkoła i na mnie czeka spoooro nauki :/
  • 7 września miałam urodziny i dostałam fajny gadżet, który na pewno pomoże mi się rozwijać na YT! :D
  • Oprócz kanału na YouTube, jestem teraz codziennie aktywna na gadanym snapie (veneska.a), Instagramie i Facebooku - wszystko macie, gdy tylko wejdziecie na mój kanał!
  • niedługo pojawi się post ze współpracy z blogiem Pineapple Girl;)

To już na tyle z informacji. :)
Serdecznie zapraszam wszystkich na YT (po kliknięciu na obrazek, przeniesie was do kanału).


Dziękuję za uwagę, powodzenia w szkole i do kolejnej notki! ♥

7 komentarzy:

  1. Świetnie mi się Ciebie ogladało :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnionego wszystkiego najlepszego! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  3. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne filmiki. Ten ze szkolną rutyną bardzo mi się spodobał :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję , że będziesz tutaj też zaglądać :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenia są po to, aby je spełniać! Powodzenia! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)