2.8.16

#9 ADD ME ON SNAPCHAT


Cześć!
Dzisiaj post krótki, ale treściwy.;)
Ogólnie od jakiegoś czasu mam Snapa veneska.a i dzisiaj stwierdziłam, że mogłabym tam ponagrywać, rozumiecie, takie gadane vlogi. ;)
Ogólnie nie jestem jeszcze w tym wprawiona, więc jeśli przymulam to przepraszam, z czasem powinno przejść. :D
Mam nadzieję, że wytrzymam tam jak najdłużej - oczywiście, im więcej was tam tym lepiej. ;)


Tutaj macie moją nazwę. ;p
W komentarzach możecie pisać inne fajne Snapy, jakie mogłabym dodać. ^^
No i oczywiście dodawajcie mnie. :D
Zapraszam do obserwacji bloga i komentowania! Za wszystko się odwdzięczam. :))

Do kolejnej notki!

71 komentarzy:

  1. Mam konto na snapie,ale aktualnie musiałam go odinstalować z telefonu,więc nie mam jak Ciebie oglądać ;(
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Snapchat to świetna aplikacja! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tej apki :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie pooglądam twoje snapy! Zapraszam na mojego bloga: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też na początku zamulałam, ale mi to minęło po kilku nagraniach ! :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, mnie snap też mega wciągnął ale chyba nie byłabym dobra w nagrywaniu vlogów :(

    www.ourloveourpassion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dodaję Cię na snapie! I zaobserwowałam bloga;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć snapchata, ale mój telefon ma za mało pamięci :(
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie poznałam do końca tej aplikacji :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam snapchat! Oczywiście dodałam!
    Moja nazwa to : Choinaa9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Obserwuję!
      Zapraszam do mnie : https://lucy-lusia2.blogspot.com/

      Usuń
  11. Dodałam jako lovely06mess :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam snapa - szczęśliwa użytkowniczka Lumii :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodałam! Chętnie pislug blogów, ja tez czasem takie nagrywam na martablogyt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czasem coś wstawię na mojego snapa:ananas_lover!<3

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie mam jeszcze snapa :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Może wyjdę na dziwną, ale nie mam snapa i mnie nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz jestem uzależniona od tej apki ---> heeeroine

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię snapa, nigdy mnie nie wciągał :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nesi.Nes zapraszam ale rzadko coś dodaje. Chyba to zmienię :D
    Chciałbym poinformować Cię o tym, że zostałaś nominowana https://nesiness.blogspot.com/2016/08/9-liebster-blog-award.html . Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na pytania :) Pozdrawiam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo fajnie, że rozwijasz swoje social media! W wolnej chwili dodam i posłucham, pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Snapa usunęłam bo bł mi nie potrzebny ale taki pomysł z nagrywaniem vlogów jest bardzo fajny :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już cię dodaję jako Skyeeniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że założyłaś snapa ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam nagrywać na snapie vlogi :D
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio rzadko dodaję coś na snapa :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam Snapchata.
    Również obserwuję #40
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia, ja jakoś ze snapem nie przepadam - trzymam go tylko, aby z bratem mieć kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niby mam snapa, ale nie używam go zbyt często :D
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak nie zapomnę to dodam Cie potem! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię różne podróżnicze snapy, ale aktualnie nie obserwuję ich za dużo. Lubię też profil Agaty Wojtkowiak i Meredith Foster :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią cię dodam :) Lubię snapy vlogowe. Pozdrawiam i oberwuję x
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. uuu vlogi, to może byc ciekawe :)
    życzę cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  34. Snapchat to świetna aplikacja:)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha no chętnie bym dodała, ale najpierw to apkę trzeba miec :) niestety nie mogę, bo posiadam telefon z Windowsem..

    http://modatotu.pl/zegarek-geneva-kwiaty-czarny_3241-5585.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Do tego etapu prowadzenia bloga jeszcze nie doszłam :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  37. oo, super pomysł, kontakt z widzami, taki bardziej sam na sam :)/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Snap coraz bardziej popularny. Fajny pomysł z tymi vlogami :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedyś byłam bardzo uzależniona od snapa i robienia głupich zdjęć. Snap to świetna apka, teraz są przeróżne filtry :)
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  40. dodałam:)

    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł, mam nadzieję, że z czasem przyzwyczaisz się i będzie Ci dobrze szło - pewnie, że będzie! Chętnie posłuchałabym, co masz do powiedzenia, ale mam nieszczęsną lumie. :/ Mimo wszystko powodzenia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  42. zazdroszczę bloga , jest cudowny !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja raczej wolę robić fotki na snapie, bo nie umiem vlogować :D
    Dodaję ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie lubię snapchata .
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Snapchat'a. ;) Chętnie Cię dodam i zobaczę co tam u Ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie dodam, pozdrawiam :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Gratuluję! Pytania i inne informacje znajdują się na moim blogu: http://beeinnggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bym się dziwnie czuła tak mówiąc ;) powodzenia.
    http://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs ;).

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem jedną z tych nielicznych osób, które nie mają snapa.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  50. Dobrze , że próbujesz nowych rzeczy jak gadanie na snapie ;)
    snap xkroljulianx
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  51. Teraz rzadko korzystam ze snapa :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również nie posiadam Snapchata :)
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Niestety na Windowsa w komórce nie ma Snapchata ://. Bardzo fajny blog, obserwuję :D
    The rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  54. Posiadam Snapchata, ale rzadko korzystam. Powodzenia w nagrywaniu :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam snapchata. Życzę ci wielu oglądających ;)

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  56. Niestety nie prowadzę sale tobie życzę sukcesu! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Powodzenia, zaraz cię dodam, bo uwielbiam snapy vlogowe!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. O lubię takie snapy vlogowe :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)