1.8.16

#8 ULUBIEŃCY LIPCA


Cześć!
Minęła już ponad połowa wakacji, a ja tak naprawdę nic nie zrobiłam. Nawet nie przeczytałam ani jednej książki, a z wyjazdów byłam w Bielsku-Białej i nad jeziorem. Na szczęście na sierpień mam intensywniejsze plany, oby udało mi się ich dochować! :D
Dzisiaj mam dla was ulubieńców miesiąca lipca, podzielę ich na kilka kategorii, mam nadzieję, że wam się spodoba! ;)

UBRANIE MIESIĄCA
żródło: tu i tu

Ubraniem miesiąca jest ta czerwono-biało-zielona piżamka z napisem Melon Dollar Baby.
To śmieszne, ale jest ona najwygodniejszą rzeczą, jaką miałam okazję nosić w tym miesiącu. :')
Niestety, moja pobrudziła się i będzie musiała iść do prania. :/

APLIKACJA MIESIĄCA
(przepraszam za jakość; lustrzanka nie miała już baterii)

Aplikacją miesiąca jest Bitmoji.
Od niedawna jest ona połączona ze Snapchatem. ;)
Tworzycie w niej swojego awatara, a potem macie multum naklejek ze swoją postacią w różnych sytuacjach: od jakichś zwyczajnych, po różne okazjonalne, np. na łodzi. ^^
Dodatkowo, jeśli macie znajomego, który również ma apkę i połączył ją ze Snapem, kiedy wybierzecie opcję wysyłania do konkretnej osoby, to wtedy awatar twój i tej osoby mają razem różne ciekawe pozy. ;p

KOSMETYK MIESIĄCA

Na co dzień to ja się praktycznie nie malują, ponieważ zwyczajnie szkoda mi na to czasu, ale w tym miesiącu zdarzało mi się użyć właśnie te dwa produkty i mogę je wszystkim szczerze polecić, bo jak dla mnie są bardzo fajne, zwłaszcza pomadka - trzyma się cały dzień. :D

SERIAL MIESIĄCA

Nie, absolutnie z was nie żartuję.
Przez cały lipiec rodzinnie oglądaliśmy ten serial (emitowany na Polsat 2 w okolicach godziny 21:35 od poniedziałku do piątku) ponieważ udzielała nam się ta wakacyjna atmosfera, :D
Oczywiście, jak prawie każdy, kto ogląda tego typu rzeczy, trochę żartowaliśmy z bohaterów i ich problemów, ale uwierzcie mi! Takie rodzinne oglądanie to bardzo fajna rzecz. ;)


Więc to już wszyscy ulubieńcy. ;)
Mam nadzieję, że post wam się spodobał - jakich wy macie ulubieńców?
Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczam się za każdą obserwację!
Do kolejnego posta!:)

29 komentarzy:

  1. Wszyscy polecają tą pomadkę z GR a ja jej jeszcze nie mam. Chyba pora się zaopatrzyć :) długo utrzymuje się na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dzień;)
      Może się trochę zjadać, ale za taką cenę ta trwałość jest jak najbardziej na plus;)

      Usuń
    2. Myślicie, że znajdę ją w douglasie? :)

      http://hidenly.blogspot.com/

      Usuń
  2. Pamiętniki z wakacji są super! :D ostatnio znowu puszczają je na polsacie :)


    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna piżama ;D. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tej pomadce, może się kiedyś skuszę :p
    Pozdrawiam,
    In the rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super komplecik! Pozdrawiam!
    Obserwuje :))
    http://pacholczakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta pidżamka ;> obserwujemy?

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko cudownie wyglądasz w tej piżamie :O słooodka jest
    Ja również ogladam pamietniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna piżamka :)
    uwielbiam ten serial,też go oglądałąm własnie na polsat 2

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj oglądałam filmik RLM na temat pomadek z GR, teraz widze je u Ciebei. Chyba pora się zaopatrzyć (a obioecałam sobie, ze chwilowo przechodze na pomadkowo-błyszczykowy detoks ;p)\
    Pozdrawiam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piżamka jest śliczna ! Pomadki z GR są świetne, bardzo mi się podobają.
    Również obserwuję.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi kto co woli, wolny kraj, zapraszam do mnie
    http://lifestylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pomadka GR jest śliczna, a ja wciąż nie znalazłam idealnej dla siebie. :p

    OdpowiedzUsuń
  13. W wakacje mam tak bardzo dobry humor że nawet tak żałosny serial jak Pamiętniki z Wakajci da się oglądnąć ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna jest ta piżama! Muszę ją upolować. Na pewno bardzo potrafi poprawić humor! :)

    patronat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeej,jaka śliczna piżamka *<*
    Co do ,,Pamiętników z wakacji'' to przybijam piątkę,bo ja też oglądałam to na wakacjach z rodzinką :')
    Obserwuję.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo ciekawych ulubieńców. Ja niestety nie przepadam za Pamiętnikami z Wakacji i innymi tego typu serialami.
    Pozdrawiam. Miłych wakacji.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza piżamka! <3

    Zapraszam: http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą pomadkę z GR uwielbiam, a piżamka jest świetna! Bardzo fajni ulubieńcy! Pozdrawiam i obserwuję♥ Jeśli do mnie wpadniesz i również zaobserwujesz będzie mi bardzo miło!♥
    www.girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystko z motywem arbuzika. To jest takie urocze! ^^
    A jadłaś kiedyś lody o smaku arbuza? Jak nie, to polecam!
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka z melonkiem przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadki z GR są świetne :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fani ulubieńcy a "Pamiętniki z wakacji " trochę mnie zaskoczyły :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post i ogółem super prowadzisz bloga!
    Zapraszam również do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadka golden rose jest cudowna ! Sama ją posiadam :)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)