30.7.16

#6 CHŁODNY KOKTAJL NA GORĄCE DNI!


Hej!
Dzisiaj nie było gorąco, aczkolwiek było ciepło - nareszcie!
Postanowiłam wstawić tutaj przepis na taki koktajl, jaki wyżej widzicie.
Mam nadzieję, że wam posmakuje. :)


Potrzebujecie:
♥ lody o smaku takim, jaki chcecie mieć koktajl
♥ mleko
♥ kostki lodu


Sposób przygotowania:
♣ do pojemnika wrzucacie około 1/2 opakowania lodów
♣ następnie dolewacie mleka (na oko; jak będzie zbyt gęsta konsystencja, to wtedy więcej mleka)
♣ wsypujecie kostki lodu (tyle, ile mieści się w waszym pojemniku)
♣ zaczynacie blendować


Tak jak mówiłam, jeśli będzie wam ciężko, to dolejcie mleko. ;)
Wtedy wyjdzie wam idealny koktajl.


Na koniec wlewacie wszystko do szklanki.
Jeśli chcecie, możecie dodać jakieś truskawki czy inne owoce.
Włóżcie słomkę i... smacznego!


Jeśli post wam się spodobał, skomentujcie.:)
Zapraszam do obserwacji, zostawiajcie linki swoich blogów w komentarzach! ♥
Do kolejnego posta. ;)

34 komentarze:

  1. Właśnie zbieram fajne przepisy na koktajle, hah. Planuję zrobić, bo wyglądają bardzo smacznie;)
    Pełna pasji
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zbieram fajne przepisy na koktajle, hah. Planuję zrobić, bo wyglądają bardzo smacznie;)
    Pełna pasji
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, uwielbiam takie koktajle w upalne dni :) Łatwy i świetny przepis na ochłodę :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi ochoty narobiłaś! pycha!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepis,obserwuję ;)
    http://myliiifestylee.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Narobiłaś mi niezłego smaka! Jak tylko będę miała w domu lody i czas, na pewno wykonam ten koktajl, obserwuję!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już dzisiaj podobny przepis :). Wszystko mi mówi, że koniecznie muszę spróbować tego koktajlu :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny pomysł na lato i każdy może zrobić z takich produtków, jakich smak najbardziej lubi, więc jest to świetna opcja. Pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry i smaczny pomysł ;) Polecam!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam ♥
    Zapraszam :
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy takiego koktajlu sama nie robiłam,ale spróbuje! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://dominikamarciniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie <3
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za każdą obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiłam kiedys takie z koleżanką, ale wyszły strasznie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Very great post!!
    Have a nice day!!
    *Carol* and xx Vero

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię miksować z mlekiem lody śmietankowe i dodawać do tego kilka oreo - cudo ♥


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O takim pomyśle na koktajl jeszcze nigdy nie słyszałam, wygląda pysznie :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. chetnie bym wypila! <3
    ooo ale superr pomyysl! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny na upaly, na pewno spróbuje zrobic :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki przepis przyda się na 100% podczas gorących dni :)
    Ja gdy robię koktajl blenduję z mlekiem mrożone owoce, ale następnym razem wypróbuję Twoją metodę :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglada, mmm <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka pyszność! Nie ma nic lepszego niż lodowy koktajl w lato. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniam nigdy bym na taki pomysł nie wpadła. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda pysznie
    Na pewno skorzystam z przepisu ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze takiego koktajlu nie robiłam, ale chyba się skuszę bo wygląda przepysznie <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy takiego koktajlu nie robiłam,więc go zrobię.
    Obserwuje :*
    Pozdrawiam :)
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. pychotka! nie sadzilam, ze z takich zwyklych lodow po zmiksowaniu moze wyjsc cos takiego :D
    na pewno skorzystam z przepisu ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)