29.7.16

#5 TAG: MÓJ ZWIERZĘCY PRZYJACIEL


Hej!
Dzisiaj przychodzę do was z TAGiem... (w ogóle pierwszy raz w życiu robię jakiś TAG, haha)
Nazywa się on "Mój zwierzęcy przyjaciel".
Stwierdziłam, że żebyście mnie lepiej poznali, potrzebujecie znać też moje otoczenie.:)
W komentarzach pod poprzednim postem pisaliście, że to fajne działanie na początku bloga. 
Myślę, że to na ten moment będzie ostatni TAG, a jakieś inne? Może kiedyś...
Przypominam, żebyście obserwowali mojego bloga i zostawiali linki do swoich - odwdzięczam się za każdą obserwację!:)


1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Moja ulubienica ma na imię Psotka.;)

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Jak możecie zauważyć, Psotka jest kotką.
Nie jest rasowa, to raczej taki "dachowiec".:)

3. Jak długo jest już z tobą?
Od 4 lat.^^

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Miałam wtedy 10 lat. Poszłam do koleżanki i zobaczyłam, że są u niej małe kociątka. Udało mi się namówić rodziców i wzięliśmy jedno do domu.;)

5. Ile ma lat?
Ma 4 lata i obchodzi urodziny 18 maja.

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Psotka nie boi się psów. To psy boją się jej. :D

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
To mój obrażalski kiciuś ♥

8. Ulubione chwile?
Razem u babci na wsi, kiedy była jeszcze taką malutką kulką <3

9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
O, dziwo - rzadko używam jego imienia.
Najczęściej wołam do niej "kocie". :D

10. Czy jest coś, co cię w nim denerwuje?
Taak, to, że kiedy są otwarte drzwi do kuchni, to od razu trzeba biec i je zamykać, bo inaczej zje całe jedzenie. :D


I jak wam się podobał TAG?
Macie jakichś swoich zwierzęcych ulubieńców? Piszcie w komentarzach!
Dziękuję za 700 wyświetleń i 13 obserwatorów! ;^
Do kolejnej notki!

25 komentarzy:

  1. Słodka kicia :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka kicia :D Ja mam swoją kotkę od 3 lat i tak samo jak twoja nie boi się psów- to one boją się jej:) Ciekawy blog, obserwuję ;)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Psotka. Fajne imię ;)
    Ja osobiście nie lubię kotów, wolę psy ;)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny posti kot jest cudny :*
    Obserwuję :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka urocza :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak kochany ♡

    natquaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki kotek!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też na swoje koty najczęściej mówię "kocie" "kici" haha :D
    Drugie zdjęcie jest urocze <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju jeju jaka śliczna kotka ! <3 Obserwuje :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Very coooooooooooooool pics!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dwa pieski i trzy kot i wszystkie zwierzaki uwielbiam tak samo :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki kotek. :) Też miałam kiedyś kotka, ale niestety zdechł. :( Teraz mam pieska. ♥ Dziękuję za obserwacje, odwdzięczam się tym samym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze mam problem. :( Nie mam pojęcia jak dodać Cię do obserwowanych. :( Nakierujesz mnie jakoś? :( :D

      Usuń
    2. Jeśli jesteś na telefonie, to bardzo czesto zdarza się, że tego gadżetu po prostu nie widać. :/
      Spróbuj wejść na komputerze;)
      P.S. Gadżet jest po boku jakby co ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam ten tag, zwłaszcza gdy jest o kotach bo je uwielbiam, a Twój trochę przypomina mi mojego :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag i w dodatku kotek prześliczny! :) Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny kotek :* świetny tag! :) czekam na więcej i obserwuje
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rok temu miałam kota, ale niestety trzeba było go oddać, bo kot sąsiada nie dawał mu żyć. Teraz mieszka u siostry i jest królem wśród innych kotów :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)