28.7.16

#4 20 FAKTÓW O MNIE


Cześć!
Na początku chciałabym wam podziękować za aż 20 komentarzy pod ostatnim postem! ♥
To dla mnie ogromna liczba, zwłaszcza, że blog ma dopiero 4 dni. Przypominam, że warto mnie obserwować i zostawiać linki w komentarzu - na pewno do was wpadnę!
Dzisiaj postanowiłam zrobić 20 faktów o mnie (od liczby komentarzy).
Mam nadzieję, że post wam się spodoba, oczywiście, piszcie w komentarzach, co chcielibyście tu zobaczyć, ponieważ nie do końca wiem, co by was interesowało. ;)


1. Mam na imię Olga.
2. Mam rocznikowo 14 lat.
3. Moje urodziny są 7 września.
4. Po wakacjach idę do II gimnazjum.
5. Mam rodzeństwo.
6. Mieszkam w małej miejscowości w woj. lubelskim.
7. Dawniej moim ulubionym przedmiotem w szkole był Polski.
8. Nie lubię sportu, wyjątek: tenis.
9. Lubię montować filmy: bawić się efektami itd.
10. Od niedawna interesuję się fotografią.
11. Kocham czytać książki, kiedyś prowadziłam na ich temat bloga.
12. Jestem miłośniczką kotów.
13. Mam ich 3.
14. Pierwszego bloga założyłam 4 lata temu. Był on o grze Stardoll.
15. Miałam wiele blogów (jeden również o życiu, założony 2 lata temu), ale przez mój tzw. "słomiany zapał" nie prowadziłam ich systematycznie.
16. Niedługo planuję zacząć nagrywać na youtube.
17. Lubię grać w Simsy.
18. Do założenia pierwszego bloga lifestyle zainspirowała mnie Katie Moon - odkryłam jej stronę na jakiejś grupie Selenators (nie pamiętam dokładnie) i wtedy stwierdziłam, że też chciałabym coś takiego mieć.
19. Piję herbatę z dużą ilością cukru i cytryny.
20. Uwielbiam podróżować, chociaż nie jestem miłośniczką zwiedzania.


Jeśli chcecie się o mnie dowiedzieć więcej, możecie pisać pytania w komentarzach:)
Przypominam o obserwowaniu bloga, możecie też mnie dodać na innych social medias.
Do kolejnej notki!

26 komentarzy:

  1. Lubię takie posty. Uważam, że dzięki temu między autorem bloga, a czytelnikami jest wtedy lepszy kontakt.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo na imię :)
    Uwielbiam tego typu posty, mogę się dowiedzieć, kto siedzi po drugiej stronie monitora :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również baaardzo lubię takie posty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, widzę że mamy ze sobą dużo wspólnego :D
    Uwielbiam takie posty, można dowidzieć się czegoś ciekawego o prowadzącym bloga :)

    Pozdrawiam! <3 Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na post przy początku blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, uwielbiam takie, mogę się wtedy sporo dowiedzieć o autorze danego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post,
    Bardzo ciekawy i super zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o bradzo lubię bloga Katie, fajnie że była Twoją inspiracją :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Such publications allow us to better know each other))
    Would you like to follow each other? Follow me and I will do the same))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudne zdjęcie z kotełem mrau:D też jestem kociara obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł, aby zrobić tyle faktów ile komentarzy. :) Koty i herbata - kocham!
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i wielu sukcesów.

    Obserwujemy?
    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kocia mama...nie za bardzo lubię koty :)
    www.lifestylowcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post na początek :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu komentarzy! :)) świetny początek, teraz będzie tylko lepiej! Obserwuję i zapraszam również do obserwacji mojego bloga xxxjustynasbxxx.blogspot.com ,jeśli się spodoba. Apropo tego posta, również kocham podróżować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tylu komentarzy! :)) świetny początek, teraz będzie tylko lepiej! Obserwuję i zapraszam również do obserwacji mojego bloga xxxjustynasbxxx.blogspot.com ,jeśli się spodoba. Apropo tego posta, również kocham podróżować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam tenis! Chciałabym w niego grać, ale ze swoją miłością do niego obudziłam się troszkę zbyt późno i nici z tego... Ale oglądam bardzo chętnie! :)

    patronat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że możemy się czegoś o tobie dowiedzieć ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubiłam kiedyś grać w simsy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama chciałabym zacząć działać na yt ale najpierw muszę zainwestować w jakiś sprzęt i pomysł :D
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny, lekki post :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale tu u Ciebie miło!
    Ja z kolei nie lubię tenisa, ale kocham ponad życie koszykówkę. Czekam z niecierpliwością na wiesci o kanale na yt!
    Powodzenia malutka :)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post Ja mam urodziny 6 września ;3

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)