27.7.16

#3 ONE NIGHT COLOR


Cześć!
Witam was w kolejnej notce.
Dzisiaj spryskałam moje włosy produktem VENITA 1-NIGHT UV COLOR.
Jakie są moje odczucia? Czy warto? Zapraszam do dalszej części.


Nie jest to standardowa farba do koloryzacji, tylko coś w rodzaju "kredy".
Co prawda utrzymuje się do pierwszego kontaktu z wodą, ale za to daje bardziej widoczny kolor, co oceniam na plus, gdyż na moich ciemniejszych włosach farby nie dało się zauważyć.;)


Z efektu jestem zadowolona, szkoda, że tak szybko zniknie.:(
Ale spray można kupić w granicach 6-9 zł, więc zawsze możemy powtórzyć ten "zabieg". :)

A wy? Korzystałyście kiedyś z kred do koloryzacji? Jak wam się podobał efekt? :)

Do następnej notki!

Jeszcze informacja do osób, które obserwują mojego bloga a ja ich nie!
Napiszcie w komentarzu, najprawdopodobniej musiałam coś przeoczyć.;)

21 komentarzy:

  1. Z kred nie korzystałam, ale swego czasu (przez ok. 2 lata) intensywnie farbowałam moje włosy na różowo :D
    Obserwuję :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie korzystałam jeszcze z kred do koloryzacji, jakoś nie miałam ku temu okazji.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na takie letnie szaleństwo :3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sup;er pomysł :) Ja jeszcze nie korzystałam z czegoś takiego, a zawsze chciałam miec różowe włosy :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie korzystałam z tego typu rzeczy. Od dłuższego czasu jestem wierna moim czarnym włosom. :D
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena niska więc to fajny sposób by wypróbować inny kolor na swoich włosach
    bo jak się nie spodoba zawsze można go zmyć :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele osób mówi o tym produkcie, ale osobiście nie używałam go, świetny kolorek:)
    clvdx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemski efekt ;3 Również mam naturalnie ciemne włosy i trudno wybrać taki kolor, aby był na nich widoczny :/ Jednak rok temu je rozjaśniłam, wyszło całkiem spoko ;D Może kiedyś wypróbuję tego produktu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, chyba sama wypróbuję! :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt :)
    obserwuje

    Dopiero zaczynam,Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm nigdy nie slyszalam o tym produkcie ;) jednazke w najblizszym czasie nie zamierzam farbowac swoich wlosow ;3
    obserwuje i licze na uczciwy rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie korzystałam z takiego lub podobnego produkty, ale wygląda świetnie!

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic w życiu nie robiłam z kolorem sowich włosów, ale marzą mi się kolorowe końcówki.
    Ślicznie wyglądasz w takim kolorze :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam takiego sprayu :) ostatnio miałam na włosach szamponetkę i bardzo szybko się zmyła, jednak teraz postawiłam na zwykłą farbę do włosów ;)
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kolorowe włosy. Znam kilka metod na uzyskanie ładnych kolorów ..:)
    Świetny post :)
    Mój blog
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się składa bo akurat siedzę z niebieska farbą na głowie. Jeśli chodzi o takie koloryzacje to ja raczej stawiam na coś co dłużej się utrzyma
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajne tez chce!
    Masz świetny szablon bloga
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Your blog is very nice and I am following you.
    I would like for you to follow back.
    It's nice to support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spray daje bardzo ładny efekt! :)

    Buziaki, Sandra
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to wygląda, jednaj ja wole moje naturalne odcienie no ewentualnie marzą mi się szare włosy.


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✰Dziękuję za każdy komentarz, to ogromna motywacja
✰Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę
✰Odwdzięczam się za każdą obserwację (tylko, proszę, napisz o tym w komentarzu)
✰Konstruktywną krytykę jak najbardziej przyjmuję, ale bezpodstawne hejty będą usuwane
✰Pisząc komentarz powiedz, co sądzisz o danym temacie i czy post ci się podobał. To pomoże mi w przyszłości uniknąć błędów. ;)